Tuesday, March 16, 2010

මං හොඳ කෙනෙක් අද නුඹ සිතුවාට වඩා....



අම්මා කෙනෙක් දරුවන් වෙනුවෙන් විඳින වේදනා, කරන කැප කිරීම් මෙච්චරයි, මෙපමණයි කියන්න බෑ. ඇයට ඇති ණය අපට කවදාවත් ගෙවන්නත් බෑ....
හැම අම්මා කෙනෙක්ම වගේ හීන මවන්නේ තමන්ගේ පුතා සක්විති රජෙකු කරන්න...

මගෙ අම්මත් හීන දැක්කේ ඒ ටික කරන්න.... ඒත් මං.....




මං හින්දා නුඹ නොකාපු වේල් ගණන ....කීයද
මං හින්දා නුඹ හඬාපු කඳුළු ගැළුම් ........කීයද
මං හින්දා නුඹ හෙලාපු සුසුම් වළලු ......කීයද
අම්මේ මට කියන්න ඒ ණය ගෙවන්න ..ඕනෙද

පුංචි කාලෙ අප්පච්චී ගහනකොට ..........මට
මාව බේර ගත්තේ බොරු කියා .......කුමකට
ඒ සිදුවුණ හැම පවකම උරුමෙ .........අද මට
දෙන්න මගේ අම්මේ එය සැපක් .......මා හට

නුඹ සිතු පැතු ලෙස අම්මේ නුඹේ .....පුතු කුඩා
රජ වූයේ නැත සැම පරදවා ...........ගෙන විඩා
තැවෙන්නට එපා මොහොතක් තරම හෙම හඬා
මං අද හොඳ මිනිසෙක් නුඹ හිතනවට ......වඩා


No comments:

Post a Comment

වටිනා අදහස් ලියනු මැනේ..