Thursday, December 3, 2020

ප්ලේන්ටියේ කූඹියා..

 

ඔන්න දවසක් මං ගියා අපේ යාළුවෙක් ගෙ ගෙදර. ගිහිං යාළුවත් එක්ක පොඩි කතා බහක නියැලිලා ඉන්නැද්දි.. යාළුවගෙ අම්මා.. හදාගෙන ආවා කිරි.. කිරි.. කෝප්පෙක දාපු ප්ලේන්ටියක්..
මං දැං ඕක බොන්ටයි කියලා මගේ අහිංසක කට ට කෝප්පෙ ලං කරනකොට ම මං දැක්කා.. අවසන් ගමන් ගිහිපු කූඹියෙක් මගේ කට ඇතුළට පනින්ට බලාගෙන ඉන්න දුර්ලභ දර්ශනයක්.
අහිංසකයා මැරිලා ඉන්න එකේ.. බොරුවට අයිං කරන්ට හදලා ඌට වද දෙන්නෙ මක්කටෙයි කියලා.. මං කෝප්පෙ වට කාලක් විතර කැරකෙවුවා.. ඒ පැත්තෙන් බොන්ට..
මොන.. මූ මැරිලත් උත්සාහය අත අරින එකෙක් නෙවෙයි.. ඌ පීනලා ආපි නෙ.. ආයෙත් මගෙ කටට පනින්ට.. කොච්චර කැරකැවුවත්.. මූ එනවා අදාළ තැනට..
හොක්.. හොක්.. අවස්ථිතිය යකෝ අවස්ථිතිය..
මගේ යාළුවා හිනා වෙමින් කියනවා..
මූ කියන අපභ්රංසෙ මොකක්ද කියලා.. ඇස් ගෙඩි දෙක ලොකු කරං බලපු මට කූඹියව අයිං කරන්න තේ හැන්දක් ගෙනත් දෙන ගමන් මූ කියනවා..
මචං අවස්ථිතිය කියන්නේ.. යම් කිසි වස්තුවක් ස්වකීය චලිත ස්වභාවය වෙනස් කරන්ට තියෙන අකැමැත්ත ට.
හරි ඉතිං.. මෙතන කොහෙද වස්තුවක්..මේ කූඹියෙක් නෙ.. අනික.. මේ කූඹියා.. මැරිලා ඉන්නෙ.. ඌට කොහෙද චලිත ස්වභාවයක්.. පිස්සු කෙලින්නැතුව ඉඳිං බං..
මං යාළුවට කින්ඩියක් දැම්මා..
ඒත් යාළුවා ෆුල් සීරියස්..
මූ යකෝ..
යකෝ වස්තුවක් කියන්නෙ.. පණ තියෙන හරි.. පණ නැති හරි දේකට..
මැරිලා ඉන්න කූඹියා ඉන්නෙ හෙල්ලෙන්නෙ නැතිව.. නිශ්චලව.. ඒක තමයි උගේ චලිත ස්වභාවය..
මමත් ඉතිං හුම්.. හුම්.. හප්පට සිරි.. ඒකත් එහෙමද .. ගගා.. මුගෙ ලෙක්චර් එක අහං ඉන්නවා..
ඉතිං ඌ ඒ නිශ්චලතාවයෙන් මිදෙන්න තියෙන අකැමැත්ත තමයි.. ගොනෝ.. අවස්ථිතිය කියන්නෙ..
ඉතිං බං ඌ නිශ්චලතාවයෙන් මිදෙන්න අකැමතියි නං මොන රෙද්දකට ද මං හරවන හරවන පැත්තට පීනගෙන එන්නෙ.. ?
මාත් ඇරියෙ නෑ ෆ්රෙන්ඩ්ස්..
ඇත්තම කියනව නං ඌ නෙමෙයි බං ඔය වැඩේ කරන්නෙ..
හෑ.. එහෙනං මොකෙක්ද? උඹ මැජික් එකක්වත් කරා ද?
අනේ පළ වාසුදේවයා යන්න.. තෝ මෙතන මාව බයිට් එකට ගත්තා නේද?
ඔන්න යාළුවගෙ ටියුබ් ලයිට් එක පත්තු වුණා..

යකෝ ඌයි මායි එක පන්තියෙදි නෙ.. ඔය අවස්ථිතිය ගැන ඉගෙන ගත්තෙ.. රෙද්ද..

4 comments:

  1. අප්පේ ඔහොම සීන් වෙනවා නෙවා එකා නෙවී දෙතුන්දෙනා ගේ කූඹී බොඩිස් හම්බෙලා තියෙනවා ප්ලේන්ටිවල..ඔව්වෑ පෝස්මොටම තියලා අහවර වෙලා බොන්ට හදත්දී තේ එක ඇල්වෙලා හයියෝ 😅

    ReplyDelete
    Replies
    1. හපොයි..ඔවු.. ඒත්.. මේක හුදු නිර්මාණයක්..

      Delete

වටිනා අදහස් ලියනු මැනේ..