Wednesday, October 7, 2020

කැඩපතට මුලා වී!2

 අරුණැල්ලට පෙර අවදි වන්නට මා පුරුදු වී දෙමසකට නොවැඩිය.. වෙනදා අනුන්ගේ කඩවල් වලට අම්මා දමන කඩයප්පං දැන් දැමෙන්නේ මගේ කඩේ ට ය... සමාවෙන්න .. ඒ අපේ කඩේ ය.. අම්මාගේත්.. මගේත්.. ඇගේත්.. කඩේ ය..

පුතා අද වෙනදාටත් කලිං නැගිටලා.. අම්මගේ දයාබර හඬ මා සිතට මිහිරක් එක් කරයි.. 

අද ඉ‍ඳං කැඳ වර්ග ටිකකුත් දාන්න හිතුවේ අම්මා.. කීප දෙනෙක්ම ඇහුවා....කියමින් මම අම්මාගේ මුහුණ දෙස බැලීමි..

දෙවියනේ .. මට කීවා නං කොළ ටිකක් ගෙනැවිත් ලෑස්ති කරනවනෙ.. ඈ මුවෙහි මැවුණේ විමතිය මුසු කනස්සලු සොබාවකි.. 

නෑ අම්මා ..දැං ඒවට ලේසි ක්‍රම තියෙනවා .. පැකැට් එක කැඩුවා .. රත් කළා... ගුණෙනුත් අඩුවක් නෑ කියලයි කියන්නේ.. මා වහා අම්මාව දැනුවත් කළේ.. ඇගේ සිත නිවනු පිණිස ය. 

හනේ මංදා ඉතිං ඕවා...   මිනිස්සුන්ට වස විස එහෙම දෙනවා නෙවෙයි.. මේ වින්ද දුක් මදැයි.. තවත් සංසාරෙට පවු නං එපා..! ඈ දෙන අවවාද.. පෙරදා මෙන් නොව..  අරුත්බරයැයි.. මට හැඟෙයි.. වෙනස් වී ඇත්තේ අම්මා නොවේ.. මා ය..

නෑ අම්මා .. මං ගන්නේ ආයුර්වේදෙන් රැකමන් කරපු තැනකින්.. අනිවා..මිනිස්සුන්ට හොඳක් තමයි වෙන්නෙ.. මම ඇයට වටහා දෙමි..

එදින උදයේ වෙළඳාම වෙනදාට වඩා යහපත්ව පැවතිනි..දහවල් වෙද්දී බත් පතකුත් ඔතාගෙන අම්මා කඩයට එයි.... දෙදෙනා එක්ව බත්පතට වග කියන අතර කවුරුන් හෝ කඩයට ආවොත් .. මම වහා අත් සෝදා ඔහුට අවැසි දේ සපයමි.. ඉන්පසු .. කන බත් කටවල් රහ වැඩිය.. ඒ ඒවා කවන්නේ අම්මා නිසා විය යුතුය ..

හැන්දෑවට අම්මා උයන ආප්ප..පිට්ටු..ඉඳිආප්ප .. වල රහ බලන්නට .. නො එන්නෝ ගමේ ඇත්තේ අතලොස්සකි.. පිරිසිදුකම ..රස .. මෙන්ම සුහදත්වය .. මුසු අපගේ සංග්‍රහය සැවොම සතුටින් භුක්ති වින්දාහ..

දැං මහතුං ගෙ කඩේ වැහෙන්ටයි යන්නෙ.. ආරංචිය දෙන්නේ මහතුං මාමා සමඟ තරමක් අමනාප සුමනෙ මාමා ය..

හපොයි.. අර මොකද..?  අම්මා විස්සෝප වෙයි.. මොනා වුණත් අපේ එක්කෙනා නැතිවුණ දා පටං.. මට පිහිට වුණු කඩේ.. ඒ විස්සෝපය ඈ ම සාධාරණීකරණය කරයි..

රංමැණිකෙ ගෙ කෑම කන්න මිනිස්සු මෙතන්ට හොයාගෙන එන්නෙ.. දැං මහතුවගෙ කඩේට කවුරු කඩයප්පන් දානවද මංදා.. මෙලෝ රහක් නෑ.. සුමනෙ මාමා කියන කතාව ඇත්ත නං .. මහතුං මාමා බොහෝ අසරණ වී ඇත.. එය අම්මාගේ මෙන්ම මගේ සිත ද කම්පාවට පත් කළ ආරංචියක් විය..

අම්මා ම‍ං අද හවස මහතුං මාමාගේ කඩේ පැත්තේ ගිහිං එන්නම්.. කියන පරක්කුවෙන් .. ඈ එය අනුමත කළා ය..

-=========================

පළමු කොටසට මුහුණුපොතේ ලැබුණු ප්‍රතිචාර අනුව හිතුණා .. භාශාව තව චූට්ටක් විතර ලිහිල් කරන්න.. අදහස් කියනවා නම් හරි වටිනවා..





No comments:

Post a Comment

වටිනා අදහස් ලියනු මැනේ..